فناوری اطلاعات اینترنت

فناوری اطلاعات اینترنت

هدف وبلاگ:بالا بردن سطح علم و دانش استفاده از بستر اینترنت و وب و دریافت مقاله می باشد
فناوری اطلاعات اینترنت

فناوری اطلاعات اینترنت

هدف وبلاگ:بالا بردن سطح علم و دانش استفاده از بستر اینترنت و وب و دریافت مقاله می باشد

فروم چیست؟

فروم یا انجمن در واقع مکانی است که کاربران با عضویت در سایت می توانند با هم در مورد یک موضوع یا یک تایپیک به بحث و یا پرسش و پاسخ بپردازند.

با توجه به موضوعاتی که در هر تاپیک عنوان می شود ،کاربر می تواند انتخاب کند که در کدام موضوع به بحث بپردازد.

به طور کلی فضایی خوبی برای آموزش و یافتن پرسش و پاسخ به کمک همدیگر است.

از آنجایی که من نمی توانستم در وبلاگم یک فروم درست کنم ،به همین خاطر یک انجمن را به شما معرفی می کنم.


forum.p30worldفروم


اگر در این زمینه سوالی و یا ابهامی داشتید با من در میان بگذارید،خوشحال می شوم که بتوانم کمکی کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.