فناوری اطلاعات اینترنت

فناوری اطلاعات اینترنت

هدف وبلاگ:بالا بردن سطح علم و دانش استفاده از بستر اینترنت و وب و دریافت مقاله می باشد
فناوری اطلاعات اینترنت

فناوری اطلاعات اینترنت

هدف وبلاگ:بالا بردن سطح علم و دانش استفاده از بستر اینترنت و وب و دریافت مقاله می باشد

ساخت ایمیل توسط من


جدیداً که مشاهده کردید که برای ساخت ایمیل نیاز به یک شماره تلفن معتبر برای دریافت کد فعال سازی دارید.

و از شماره تلفن ها ی ایرانی نمی توانید استفاده کنید چون نامعتبر است و در نهایت نمی توانید این کار را بکنید.


 من شاید بتونم برای شما این کار را بکنم.


خب برای این کار نیاز به نام کاربر و رمز پیشنهادی برای ساخت ایمیل شما دارم.برای اینکار می توانید مشخصات ایمیلتان را (نام،سن،جنسیت،و...)برایم ایمیل کنید تا پس ساخت ایمیل برای شما ارسال کنم.


نگران رمز عبور خود نباشید ،چون می توانید بعد از دریافت آن را عوض کنید.


اگر سوال و ابهام و یا پیشنهادی داشتید میتوانید از لینک زیر مرا با خبر کنید.

تماس با من


خب با آرزوی رهایی از مشکلات

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.